KURZ KOMUNIKACE SE ZÁKAZNÍKY
Kurz je určen pro všechny studenty na úrovni Intermediate (B1) a Upper-Intermediate (B2), kteří se chtějí zdokonalit ve frázích a slovní zásobě používané při klientském servisu. Klademe důraz na praktické procvičení. Většina kurzu je věnována nácviku jednání se zákazníky a následné zpětné vazbě lektora.
Komu je kurz určen
Tento kurz je ideální pro všechny, kteří chtějí zlepšit své komunikační dovednosti při jednání se zákazníky a klienty. Kurz je vhodný pro pracovníky obchodních oddělení, recepční, pracovníky call centra či zákaznického oddělení.
Sestavíme jazykový kurz na míru vašim požadavkům a uděláme vše pro to, abyste s výukou začali co nejdříve. Kvalifikovaní a empatičtí profesionálové zaručí, že se budete těšit na každou další lekci.
- Vyberte si kurz nebo nám zadejte vlastní požadavky na výuku
- Využijte zkušeností a talentu našich lektorů
- Zlepšete své jazykové dovednosti
Co budete umět po skončení kurzu
- Poradíme vám jak nejlépe představit sebe a svoji společnost
- Osvojíte si jak správně přijmout objednávku
- Naučíte se řešit reklamace/stížnosti
- Zdokonalíte se v pokládání doplňujících otázek
- Zvládnete vysvětlit specifické body
Témata kurzu zahrnují:
- Správné představení společnosti
- Výuka a použití vhodných jazykových frází v závislosti na situaci se zákazníkem
- Nacvičení reakce na stížnosti a jejich řešení
- Veškerou slovní zásobu používanou při komunikaci s klientem
- Doplňující témata a nácvik situací dle přání studenta